Sammanfattning av Lokes inskolning

Imorrn är det Lokes sista dag med inskolningen, idag och imorrn går dom de tider de ska gå på dagis, alltså mellan 9-14, fast de kommer bara gå det ett tag, tills allt är klart med henkas jobb om vilka tider han ska jobba, sen kommer de gå hela dagar hela veckan. Igår sov han på dagis och han hade somnat efter 10min med sin giraff vid sin sida <3 sov fortfarande när jag kom vid 13 tiden, så jag fick gå in och väcka honom, men idag får han ju sova lite längre. Så himla skönt att hans inskolning har gått väldigt bra, gjorde erica med för den delen ;p men kommer väl nån gång sen som han blir ledsen när ja lämnar honom, erica blev det några gånger, men så fort jag hade gått sen så var allt bra igen, så lär det nog va med Loke oxå. Lämnar man honom hemma medans man typ går till affären eller tvättstugan så kan han bli ledsen,men går över fort, annars är det aldrig några problem att lämna honom nånstans.

Jag ska snart sätta mej och packa lite tradera paket som ska skickas iväg och disken måste jag ta tag i, blev aldrig av igår kväll, plocka lite som vanligt, man gör ju inget annat när man har barn ju hehe.

Vann en söt vintermössa till Loke på tradera här om dan

vann den för 31kr, toppen köp tycker jag.

Den kan man väl ha till en grön jacka, eller?

"VIOLA"- heter du viola eller malin?  du kan väl använda ditt riktiga namn när du kommenterar =)


Kommentarer
Postat av: Linda o William

fin mössa! Den är i samma mönster som i Williams förra vår/höst jacka

2009-09-03 @ 18:33:05
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: diana ♥

Så fin din blogg är!! Ska bli mamma snart så letar efter bra mammabloggar! =) Har tävling i min blogg nu kanske något för dina små!? =) Kram

2009-09-03 @ 21:18:39
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0