Onsdag

Barnen är på dagis som vanligt. Haha skrev först tisdag som rubrik, lite veckovild kanske ;p hehe. Onsdag är det ju idag. Städat och fixat med tvätten har ja gjort idag, även diskat och städat barnens rum.
Fick hem lite kul papper idag, avin till min nya mobil, så den ska jag hämta ut innan dagis, fick oxå mit schema från praktiken, som börjar om 2v, såg bra ut, en del lediga dagar. Och nu kan jag även boka in när jag ska ha min 25-årsfest, så den 24:e okt ska jag ha fest.
Sen fundera ut när vi ska fira med våra familjer oxå, funderar på att bjuda lite kusiner på pappas sida. Dom på mammas sida har jag ingen kontakt med förutom Annica, men hon bor ju numera på sveriges baksida, nere på västkusten ;p

I eftermiddag blir det fullt upp här hemma med tre busungar =) Barnen lär nog ha det kul, medans jag pillar på min nya mobil ;p hehe näe då, det tar ja nog senare.


Kommentarer
Postat av: helen

blogg igen! hehe.

2009-09-23 @ 12:22:53
URL: http://metrobloggen.se/LovelyHelen
Postat av: Agnes

Hej! vad kul med ny mobil! Jag har länge gått och funderat på köpa ny, men vet inte vilken, så svårt och veta vad som är bra och inte. Vilken har du köpt?

2009-09-23 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0