Lördag

Lördag igen, gud va veckorna går fort. Fick en liten sovmorgon ida, en timme mer än resten av familjen. Och ändå gick vi och la oss innan kl 22 igår haha, jag som hade tänkt se dirty dancing. Har ju den filmen, men utan text =( visst förstår man engelska men det är lättare att hänga med i filmen med text och man behöver inte ha så himla högt på för att höra vad dom säger. Jag är lika tråkig när det är svenska filmer, då vill ja oxå ha text ;p

Dags för gympa för Erica idag igen, om ca 1,5timme börjar det. Efter det måste vi fixa med present till henkas farmor, har inte blivit av än. Vi är bjudna på middag dit ikväll,ska bli trevligt, efter det ska vi ner till klubben då Helené fyller 40 och har sin fest där nere, skulle ha ätit där oxå, men det krockade ju som sagt, så blir bara att festa där nere.Barnen ska sova hos morfar igen, sen blir det att va nykter fram tills jag fyller år iallafall..

Blir att ha lite partaj då, man fyller ju ändå 25 jordsnurr ;p mindre än en månad kvar =D

Ingen bebbe än, vad ja vet, har inte hört nåt ifrån henne, och jag vill inte ringa och tjata varje dag. Kommer ihåg hur jävla jobbigt det va när folk ringde varje dag och frågade; har det kommit nån bebis? Så jag väntar tills hon ringer istället.

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o önskar en finfin lördag!



Kram

2009-09-19 @ 14:30:52
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: feztis

Vad skoj med fest, hoppas ni får kul :)

2009-09-19 @ 15:08:05
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0