Homestyling

Igår drog vi ner på stan lagom tills de öppnade, som vanligt fick vi vänta på jessica ;p så vi drog till lindahls där henka tog en kaffe och väntade in jessica. Henka drog vidare och jessica och jag gick och strosade på stan, shoppade en del kläder till barnen:
Erica fick: 3 par byxor(varav 2 jeans + 1 manchesterbyxa),1 par trosor med mumintrollet på,en grå bolero kofta, 5 par strumpor och 2 par fingervantar.
Loke fick: en randig mössa från po.p, den mössan jag ville ha till honom fanns tyvärr inte =(, ett par tumvantar, ett par mjuka jeans, 2 boxerkalsonger, en snygg grön långärmad tröja med motorcykel på, 2 st pyjamaser med smurfar på. Se om jag har lust och ta bilder och sätta in senare kanske.

Blev en sväng in på lagerhause oxå och där inhandlades en mugg till ericas tandborste som hon kan ha inne på lilla toan, köpte även kakeldekor, så nu har vi längre inte vitt kakel i köket, utan svart och turkost, skitläckert blev det, bevis kommer senare.
Jessica på hakade upp hit och hjälpte mej, eller blev väl mest hon som fixade med kaklket, hon har ju gjort detsamma hemma hos sig, dock bara svart färg, men det blev hon som fixade det mesta, jag gjorde några st, tills mitt tålamod försvann ;p hur ska det gå att tapetsera sovrummet? hehe

Sen fick vi ett ryck och fixade upp hyllorna i vardagsrummet, så henka satt och installerade alla spotlightsen i hyllorna, ni ska få se sen hur läckert det blev =)

Det var gårdagen det, idag har ja pluggat lite, ska börja med inlämningsuppgiften sen, plocka undan lite och fixa hemma, sen är det ju dags om hämta barnen om lite mindre än två timmar.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så kul med shopping :)



Jag tänkte tipsa om en tävling jag har just nu, du kan vinna fina ekologiska bebis och barnkläder.



Ha en fin eftermiddag!

2009-09-16 @ 16:55:52
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0