Fotografering

Fotograferingen gick rätt så bra, hon fick Erica att skratta så det var ju bra. Mindre lätt att ta syskonkort, inte lätt med en lillebror som inte vill sitta still, men fick ett bra tillslut. Sen var det Lokes tur och den killen har verkligen myror i brallan =D men fick ett bra tillslut där oxå.
Gruppfotot hade oxå gått bra tydligen.
Usch idag fick dom blodpudding på dagis till lunch,Loke har aldrig ätit det, men han hade käkat det massor, det är ju bra, då vet man vad man kan fixa för lunch till honom och erica, själv äter jag det inte, inte sen jag blev tvingad att äta det i lågstadiet, sen dess går det inte.

Erica har blivit kinkig med maten, mycket hon "inte tycker om" nu, bl.a kyckling,kött, paprika i maten, banan i maten, kokt fisk, champinjoner, yoghurt. Bara ungen inte blir vegitarian ;p hoppas denna period går över, så krångligt att hitta på mat till henne då.Nåt hon älskar dock är korv men hon kan ju inte äta korv varje måltid.
När hon var i Lokes ålder var hon lika matglad som han är, men sånt förändras tydligen, inte konstigt att hon har smalnat av, men hon kanske bara har växt på längden för ja tror inte hon har gått ner, har inte vägt henne på ett tag.

Imorrn börjar Erica på gympa, ska bli kul att se vad hon tycker om det, billigt tycker jag det är oxå, 400kr för 15ggr.

Blä, har fått virus i den andra laptopen =( och inte får ja bort det, helvete. Vad fan ska man då ha virusprogram till? På denna har ja inte, o har inte haft det på ett år typ, men denna har ja aldrig fått nåt på, skumt. Henka får ta en titt på den sen, annars får jag skicka tillbaka den till skolan så får dom kolla på det.

Kommentarer
Postat av: Linda o William

William äsger ofta han med att han inte tycker om osv.. det kan vara vad som helst, förutom korv då ;) En på jobbet berättade att hennes son sagt lika när han var liten, han tyckte inte om fisk men då hade hon sagt att det var torsk han åt så då åt han;) Jag brukar "luras" lite jag med.. Men oftast har han inte tid att äta.. Vad kul med gympa! William längtar massor till sin gympa, men i år ska jag inte leda någon gympa här i byn utan vi ska åka till stan och gå där. William har ju redan köpt sig ett par gympaskor då de andra är för små.. han är redo igen :)

2009-09-04 @ 21:11:39
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Lina

Akta dig för decorations gift på fb det är tydligen nåt virus i den applikationen.

2009-09-07 @ 08:41:23
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0