Fina hösten

Ännu en fin höstdag. Jag gillar hösten, svalare temperatur, mysiga och fina färger i naturen och det bästa är ju att jag fyller år då =D



Ska snart sminka mej lite och fixa iordning mej, kanske försöka få i sig nån frukost kanske. Se ska ja hoppa på bussen ner till stan, ska ta en fika med mamma och Seija. Ska även till bolaget och köpa en present till pappa och  kolla på lite kläder till Lucas. Blir säkert nåt till mina barn, har hittat en söt höstmössa till erica som jag gärna vill ha till henne.

Måste sen hem och plugga lite, har haft dålig disciplin på mej i veckan och har inte pluggat nåt alls, och jag har delprov imorrn =/ Som tur är då är de inte så svåra och så är det ett rätt så enkelt ämne jag läser nu, blir att råplugga ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0