Torsdagen

Dagen började med att klockan eller alarmet på mobilen ringde vid 5,40, väcka barnen och klä på oss alla, nja henka fick klä på sig själv ;p Jag till bussen och de andra ner till dagis som öppnade 6.15.
Jag åkte till praktiken och slutade 13,30 sköönt =) hem och åt lite lunch a´la pan pizza bolognese, blev det idag.Efter det ner och hämta barnen som nu sitter och tittar på filmen Meckar micke, så då passar jag på att kolla nätet.

Ska börja med maten om ett tag, idag ska vi ha köttfärslimpa, potatis och brunsås och kokta grönsaker, se när mannen kommer hem idag.

Behöver lite tips.
Vi har vår 2:a bröllopsdag nästa vecka, och har ingen aning om vad jag ska köpa till henka. Nåt litet vill ja köpa till honom.
Så har ni tips så tar ja gärna emot =)

Ska fundera ut vad vi ska ha till middag då oxå, funderar på nåt 3-rätters =)


Kommentarer
Postat av: feztis

haha ja det går undan :)

2009-10-15 @ 16:48:49
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: thess

Skönt att sluta tidigt =)

Något speciellt & fint är ett halsband med namnbrickor, inte alla som använder halsband men det är något som är speciellt tycker jag.

En canavas tavla på er är oxå fint & speciellt.

En kväll i bubbelpool med middag efteråt kanske. Åååå finns så mkt =D KRAM

2009-10-15 @ 17:10:35
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0