Händelserik dag

Ja första dagen på praktiken gick ju bra, var bara där i en timme, kollade runt i lokalerna, tog en fika, pratade lite med handledaren och de andra som jobbade, verkar vara ett trevligt ställe =) Relativt nybyggt oxå, 2003, fina stora ytor och högt i tak i samlingsrummen, väldans mysigt och fint, dit kanske man ska flytta om 50-60 år? hehe
fick lite koder så jag kan ta mej in överallt och lite papper och fylla i.

Efter det mötte jag upp min fina familj på stan, skulle kolla på ett par inneskor till mej som jag ska ha på praktiken, blev svarta foppatofflor.

Så pinsamt det blev inne på timmarii förut då, henka lånade mitt kort igår, och la inte tbx det i min plånbok, upptäckte det när jag skulle betala på timmarii, kollade med henka så han hade med sig mitt kort, näe låg inte i plånboken, och inte i bakfickan, sen frågade en tjej bakom henka om det var hans kort som låg på golvet, och där var mitt kort =) puh vilken tur. Så skulle jag betala, men då funkade inte deras kortläsare så då fick jag gå och ta ut pengar för att kunna betala till slut, vi fick med oss sakerna hem ;p

Drog sen in på domino och till onoff, han vara där i några sekunder innan vi blev utslängda, hehe näe bara skoja, det var brandlarmet som gick så det var ju bara att gå ut därifrån, erica blev ju glad när hon fick se brandbilen och polisbilen.

Strosade lite till, sen köpte vi med oss lunch hem, testade woken på filmstaden, och den var rätt okej, är ju inte så förtjust i wok, men vad gör man inte för sin älskling som ville ha wok =)

Nu är sommaren 2010 räddad oxå, var på kolmården igår och köpte årskort för nästa år, till halva priset, toppenbra ju!

Kommentarer
Postat av: Lina

usch det är så pinsamt när man står i kassan och upptäcker att man inte kan betala =)

2009-10-06 @ 12:59:42
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-06 @ 13:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0