Proven avklarade

TVå prov har ja gjort nu, ett delprov och sen slutprovet i omvårdnad, skönt att det är avklarat, nu behöver man inte oroa sig för det längre och kan njuta av helgen istället.

Har varit och laddat busskortet oxå, behövs ju nästa vecka när man ska till nya praktiken i Finspång, på vårdcentralen, ska bli kul och intressant. Nåt annat intressant är att se när man kommer hem om kvällarna och hur länge barnen får gå på dagis. De lär ju få börja kl.6,15 iallafall, ibland kankse lite senare, beroende på när henka börjar. Själv måste jag dra hemifrån kl.6:05 för att hinna med bussen som går halv 7, fast börjar inte förrän halv 8, men det tar ju ett tag till finspång.

Fick hem en tröja igår som jag vann på tradera, eller inte riktigt, för säljaren hade skickat fel tröja till mej, vann en blå t.shirt från po.p med en brandbil på, Loke är såld på brandbilar ;p men istället fick jag hem en brun t-shirt från samma märke fast med en taxibil på. Så jag mejlade henne igår och väntar fortfarande på svar, vill ju ha min tröja! *arg* Så vi får väl om och när jag får svar från henne, honhar ju bra omdömen, så vi får se.

Nehe nu ska jag ställa mej och diska lite, bädda sängarna, sen sätta mej i soffan med ett kallt glas cola zero  *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0