Nu är det väl fredag?

Kollar kalendern, jo det stämmer det är fredag...bra då vet ja vart ja befinner mej, på vilken veckodag jag är =D

Idag ska barnen till dagis, blev en dag denna vecka iallafall. Själv har jag det stora provet i denna kurs, så det var tur att de är friska o krya så de kunde gå till dagis.

Annars ska jag ta det lungt idag och njuta av dagen utan barn ;p måste man ju få göra.
Ikväll måste jag packa väskan med det vi ska ha med oss på kryssningen, kolla lite i tax free vad vi ska köpa och vad det kostar, så man vet på ett ungefär hur mycket stålar man ska ta ut och ta med sig. Hört att det kan krångla ibland när man ska betala med kort på båten, så lite dumt och ta risken kanske =)
Ska bli skönt att komma bort från stan och hemifrån en sväng =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0