Magsjuka

Idag har vi haft besök av Linda o Lucas, så då passade jag på att mysa lite med honom, när han väl vaknade, det tog ju ett tag, trots att Loke o Erica förde oväsen ibland.
Sen kom även pappa o lotta hit och tog en fika, mumsade lite pepparkakor.

Efter ett tag såg jag att erica inte mådde bra, hon såg sjuk ut. Så jag tog febern på henne, men ingen feber, hon sa att hon hade ont i magen, så hon la sig o vilade. När hon sen reste på sig och skulle gå iväg, så kräktes hon, jippi, nu har vi magsjuka här hemma oxå, roligt. Sa ju att jag kände på mej att vi skulle få nåt mer här hemma ;p
Så barnen får va hemma imorrn och på tisdag, kräks hon inget mer så blir det dagis på onsdag iallafall.
Min lilla älskling <3 Men hon är duktig och har lärt sig att spy i en hink, så den har vi stält brevid hennes säng ifall hon skulle behöva den inatt, vilket ja inte hoppas.

Kommentarer
Postat av: Lina

usch va tråkigt att dom är sjuka, det va ju inte länge sen! hoppas det går över snabbt och att ni får hålla er friska! kramLina

2009-11-23 @ 08:15:48
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0