jahopp ja..

Gissa hur långt jag har kommit i mitt pluggande?

Står kvar i startfältet fortfarande =/

Men jag har gjort lite nytta hemma iallafall, suttit och letat praktikplats. VC här i vilbergen har inga undersköterskor hos sig, så nu har jag ringt till en annan vårdcentral, men den sköterskan skulle kolla med sin chef först, för hon visste inte riktigt hur man skulle göra, så vi får se om de ringer idag eller imorrn, hoppas hoppas.


Jag tror även jag har bestämt om om vaccinationen mot svin-grejen. jag ska ta sprutan och erica ska oxå få den. Dels för att jag är i riskgruppen och att jag kommer ha en del praktiker inom vården under vintern/våren och vill då inte riskera att bli smittad för att sen smitta Loke som inte kan vaccinera sig.
Men erica vill inte ha nån dum spruta sa hon ;) så undra hur man ska få med henne till bvc för sprutan och sen få henne att ta den, får nog muta henne med nåt ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0