Hello

Go morron på er alla där ute! Hoppas ni är friska och mår bra =)

Själv är jag snuvig och hostig fortfarande,men ingen feber så det är ju skönt. Erica börjar bli lite hostig oxå, så det skulle inte förvåna mej om hon skulle bli sjuk hon med.

Jag hoppas jag hinner bli bättre tills på lördag, ska ju på 25-årsfest hos Helen då, och inget bra att dricka när man är förkyld, I´ve been there!, fy fan alltså, tror jag aldrig har varit så jävla full alltså. Dels kände jag knappt nån smak på det jag drack, ändå skulle man dricka ;p så jag drack ju lite allt möjligt den kvällen, näe fy det vill ja inte göra om.

Barnen är nu på dagis, jag ska få i mej lite frukost, får bli nån macka och en kopp te, lägga sig och vila lite på soffan, mycket mer än så blir det inte.
Är redan kalr med pluggandet denna vecka, har bara ett delprov på fredag, så då blir det att läsa på lite innan.

Kommentarer
Postat av: helen

helst ett rosa klädesplagg, det rä roligast men jag tvingar ingen att handla om man inte kan/vill. så du gör som du vill, men ju mer rosa, desto roligare. puss

2009-11-11 @ 10:10:13
Postat av: Helen

ja jag vet, jag var ju hemifrån halv åtta till halv sju hela sommaren. hehe, eller när jag jobbade heltid och städade på tre olika ställen varje vardag och cyklade till dem, började här i vilbergen och städade hela apoteket på vrinnevi, sen städade jag posten på vrinnepark och sen cyklade jag ända ut till flygplatsen för att städa en saneringsfirma, det var i den vevan som jag tror jag började gå in i väggen, strax efter det började jag ju på stressLidl, har aldrig fått återhämta mig och sen när jag väl är ledig då är inga andra det. Fast det är ju inte jobb som gör mej deppig egentligen utan mina pms, min syster blir likadan och även mormor hade det så när hon hade mens, nu är ju hon för gammal för sånt;P

ja gärna. puss

2009-11-11 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0