Valkyria

Igår kväll glodde vi på filmen Valkyria, eller det blev bara jag för henka somnad ju ;p hehe. Men filmen var bra faktiskt, gillar ju filmer som handlar om 2:a världskriget, har alltid varit intresserad av det, eller aa sen man läste om det på historian i högstadiet, och det syntes ju i betyget då ;p hehe. Hade dock velat sett nån annan än Tom Cruise, men han dög ju.

Idag ska vi på kalas ute i strömsfors, barnens kusin Philip har fyllt 7år, så blir att åka dit och ta en fika och barnen får busa loss lite.

Valkyria är ett fint namn tycker jag, hade planer på att Erica skulle ha fått heta det i andra namn,men så blev det ju inte, ångrar det lite, men hon får nöja sig med namnen hon har.
Erica Maria Tindra

Loke Odin Viggo
Och dessa fina namn fick ju Loke.

Kommentarer
Postat av: Lina

vi såg valkyria på bio, de va aaasbra, man hade ju hoppas på ett bättre slut, men man kan ju inte ändra på historia. Jag gillar verkligen också filmer som handlar om andra världskriget, de e ju superintressant, förstår inte sånna människor som kan påstå att dte aldrig har hänt!

2009-05-16 @ 12:58:03
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: thess

Är ju inte lätt att hålla orden rätt i munnen men försöker så gott vi kan:-)

Gällande namn funderade jag på Tindra några ggr innan jag bestämde mig/oss för Joline Theresia Olivia, 2a namnet från mig & 3namnet den dag hon blev till på:-P

Ha det bra i helgen ni med. KRAMIS

2009-05-16 @ 18:36:14
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0