Trött

Har knappt sovit nåt inatt pga av Erica knappt har sovit inatt, haft en massa ont, och inte velat ta medicin, fick tvinga henne i den, så vi kunde sova några timmar iaf. Så jag fick sovmorgon nu på morgonen fram till 10,30, tack älskling!

Så vi ska väl äta lite frukost och sen bege oss utåt till nån lekpark och leka lite med barnen.
Ikväll blir det grillning, ska fira sanna som fyller år, så det blir att dra och hitta en present nånstans till henne.

Nån som har nåt tips på hur man kan få i Erica nåt att äta? Knappt så att hon vill ha yoghurt längre, och testa burkmat vill hon inte heller. Har ju aldrig haft såna problem förut, hon är ju ett sånt barn som nästan äter allt.

Så tips mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: Linda o william

äter hon inte för att hon har ont eller bara inte vill ha? JAg funderar här hemma med när W inte äter något.. men jag tänker som så att han säger väl till när han är hungrig, de svälter ju inte. Nu på sommaren har jag hört att det är bra bara barnen äter glass och banan tror jag det var när de typ strejkar mot annan mat. Du får ta med Erica till affären och visa henne yoghurtar och kanske krämer och låta henne bestämma vilken hon ska ha själv, hon kanske redan gör så men ett tips. W brukar gå och ta det han vill ha. Annars så säger hon nog till om hon är hungrig! Lycka till!

2009-05-30 @ 13:29:17
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0