Trevlig kväll ska jag ha

Lördag och lite partystämmning kommer infinna sig ikväll igen, igen tänker säkert ni, men jag tycker jag förtjänar det, så mycket som jag har suttit hemma med barnen de senaste åren, måste ju få lov att vara Tessan oxå och inte bara mamma. Så det ska jag vara ikväll, Henka och jag är bjudna hem till Helen o Niklas på middag och spelkväll, ska spela monopol, ska bli så himla kul, jag älskar monopol, spelade det mycket förr, den senaste tiden har det inte blivit så mycket av det, men enormt kul är det, ska bli kul att se hur det går att ränka pengar med alkohol i kroppen.

Barnen ska sova hos farmor och peter, kommer ha det skoj där, de skulle bl.a ut och mata änderna, de bor ju i kneippen, bara några 100 meter från strömmen, kanon ju.
Måste ner till affärn och köpa lite energidryck sen, som vanligt ska jag dricka det och sprit hehe.

Kommentarer
Postat av: Helen

Gud vad trevligt det var igår!=D Jag är helt seg idag!;P Men det var det värt! Puss

2009-05-10 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0