Onsdag

Onsdag idag, och redan sista dan med dagis för denna vecka är ju röd dag imorrn, så då är ju dagiset stängt. Så imorrn ska vi åka till Tropikariumet hela familjen, ska bli kul och intressan att se hur Loke reagerar på djuren, han lär nog bli jätteglad, han blir ju det så fort han ser djur ute, han är nog lite djurtokig =D Se om faster Linda jobbar där imorrn.

Usch det är risk för åska här idag =( jag avskyr åska. Henka kommer inte hem förrän efter 16, så jag hoppas åskan håller sig borta tills dess. Usch kommer ihåg förra sommaren när det åskade som fan, fönstrerna skallrade och man kände det fan i golvet oxå, usch. Och en natt kommer jag ihåg att det åskade, blev så orolig att jag fick sammandragningar, det var då jag väntade Loke.
Väldigt kvavt ute idag,inget skönt alls, blir ju svettig så fort man ska göra nåt typ ;p

Fick en avi med posten igår oxå, stog nåt konstigt som avsändare, men när jag hämtade ut den så var det från H&M, att dom inte skrev det då. Det var kläder till Loke,som inte fanns i lager sist jag beställde därifrån, hade jag totalt glömt bort ;p.

Loke har fått sin 5:e tand oxå, blir alltså den 3:e upptill =D

Känner mej naken =/ har tagit bort min piercing i läppen, fick så ont i tandköttet, så har det skaft bort så mycket av tandköttet, så nu struntar ja i den. Men är ändå sugen på nya ;p vill ha en ny i naveln sen när man har gått ner lite. Tog ju bort min när jag väntade Erica och så funderar jag på en intim piercing;p hehe

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma, husbygget och viktväktandet

Hej, tack för att du var med i min Polarbröds tävling, vinnaren är nu korad!



Ha en fin kväll! Kram Jenny

2009-05-20 @ 19:34:24
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0