Mors dag

Min mors dag började med frukost på sängen, trevligt =)
Åt lite frukost, klädde på oss och åkte ut mot hageby för att hämta upp Jessica, sen vidare mot hageby centrum för att köpa med oss lite fika och en blomma till mamma, fler som tänkte samma tanke, för vi fick nog stå i kö 10-15 min i blomsteraffären, tyvärr glömde jag ju kameran hemma, köpte en jättefin rosa lilja till mamsen.
Sen åkte vi ut mot Djurön och satte oss och fikade ute i trädgården, skönt i solen, ett tag, sen blev det för varmt, men lite färg fick man nog.

Väl hemma igen, fick jag bestämma vad vi skulle äta idag, så då blev det Thai mat. Henka och erica åkte och hämtade maten medans jag matade Loke och diskade lite och plockade undan. När de kom hem sen hade de köpt en fin bukett med röda rosor till mej <3 Det hade jag verkligen inte förväntat mej, men trevligt att bli uppskattad nån gång!


Fina blommorna jag fick <3


En blivande biker han med kanske?

Fick med oss Freddie gamla eldrivna motorcykel, som han fick av oss när han fyllde 4år, den gillade både Erica och Loke.


Vår bikerbrud!


Denna tröja köpte Erica i veckan på H&M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sån där tunika har Tindra med. Hon valde den igår. Hon har den med mimmi också. Så söta! Kram

2009-06-01 @ 15:21:43
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0