Min lilla tjej

Idag har vi vart på ingelsta shopping och shoppat lite, usch vad ja ogillar namnet, kunde de inte ha kommit på något bättre?
Men iallafall på jc hittade jag ett snyggt linne till mej själv och på hm, hade jag en check o handlade för, så Erica fick välja ett plagg, så hon valde en randig top med my little pony på, jättesöt.

Erica har klagat idag på att hon har ont i tänderna, hon pekade på en kindtand, den ser ut som om den inte riktigt har kommit ut helt än, och jag kommer faktiskt inte ihåg om hon har fåyy den tidigare eller om den har kommit nu, kanske därför hon har haft feber? Läste att de sista tänderna brukar komma mellan 2,5-3år, men sen är det ju olika från barn till barn. Tänkte ringa till folktandvården imorrn och kolla och se om man kan få nån tid så att de kan ta en titt på det. Hon kan inte äta nåt förutom yoghurt, inte ens mjukt bröd eller banan, för så fort hon ska tugga verkar det göra ont på henne. Annars gör det inte ont, så jag har ingen aning om vad det kan vara.

Hon har ju knappt ätit nåt den senaste veckan, och då nästan bara yoghurt. I början av veckan vill hon inte äta för att hon var sjuk, och nu pga tänderna =(
Hoppas vi får en tid imorrn.

Sofia: näe hemmatelefon vill jag ha.

Kommentarer
Postat av: Lina

hon har inte hål i någon kindtand eller inflammation? låter lustigt att ha så ont om det bara e en kind på väg upp! kram Lina

2009-05-29 @ 08:21:12
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Linda o william

Hoppas det går bra hos tandis och att hon slipper ha ont i tanden. Kanske är något som ovanstående skrev. Ser du om den är helt uppe då?

Williams är helt uppe och det ser man tydligt att de är, fast det kanske gör ont att gapa stort. Lycka till! kram

2009-05-29 @ 20:24:43
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0