Måndag

Fick sovmorgon till 8,50, eller vi gick upp då, fast ja hade satt väckning på kl.9, tyckte det var konstigt att ja inte hade hört Loke, så jag gick in till honom och tittade, då stog han i sin säng och var glad bara =)även fast han hade kackat i blöjan ;p

Sen plockade jag undan lite för vid 10-tiden kom Helen o Ellinor hit och hälsade på, alltid lika trevligt =) Och tjejerna lekte jättebra idag, Loke kröp efter dom hela tiden, han ville ju oxå va med och leka lite och kolla in vad tjejerna gjorde.

Efter lunchen satte jag mej och fixade mej alla tradera paketen som ska skickas iväg, puh, jag har några kvar att packa sen är man äntligen klar!

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Vet ej om ja skrev att ja startat en ny tävling till dig , och är du med i vincent tävlingen ?



skyna tävla :)

2009-05-04 @ 16:22:21
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0