Fredag

Tandläkarbesöket gick jättebra, hon har en inflamamtion i tandköttet i övre käken, vilket var vanligt att barn kunde få. Så vi fick Paroex som vi ska badda tandköttet med, sen ska vi tillbaka om 2v, då hon egentligen hade tid, och se om det har blivit nån bättring, vilket ja hoppas.

Idag hade vi middagsgäster i form av Jessica, pappa o lotta, bjöds på lite snittar först, gjort av tunnbröd,pepparrot och hamburgerkött, riktigt smaskigt, sen blev det plansktek och till efterrätt glasstårta från Vienetta,blev lyckat, alla tyckte det var jättegott!

Loke sussar i sängen och Erica tittar på family guy, och jag ska väl hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Vad skönt att det gick bra! Det kanske lätt kan bli inflammation på tänderna där bak, inte så lätt att borsta alla gånger kanske! Jag brukar själv ha inflammation, nu är det länge sen men jag vet att jag hade väldigt ont och blev väldigt svullen.



Kram på er!

2009-05-30 @ 07:27:12
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Tess

Det är en diet som varar i 13 dagar. Man äter inte mycket å måste vara vissa saker varje dag. Går ut på att ändra ämnesomsättningen. Man kan loosa mellan 7-20 kg typ, beroende på hur mycket övervikt man har. Man tappar allt överflödigt kropssfett. Har faktiskt tappat ca. 1 kg redan efter 1 dag...??!! Hoppas det fortsätter så...=) Kram

2009-05-30 @ 10:14:27
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0