Trötter

Erica är fortfarande sjuk, febrig och hostig. Var på Vc igår, fick en dryg sköterska som sa att man skulle vänta 3 dar innan man sökte hjälp för febern, men hallå va ju inte den vi sökte för, den hann hon ju få.Hon pratade knappt med mej utan bara med erica, frågade henne hur länge hon har vart sjuk och så, men hallå hon är 3år hur ska hon kunna veta sånt. Hört att man kan fixa så man bara har en läkare som man återkommer till, det ska jag fan göra, vet en som är duktig här nere.

Prata lite med henka igår oxå, efter att det har hänt en del här, så nu vet han vad jag tycker och att han få ordna det på nåt sätt.

Köpte glass igår, då gumman hade så ont i halsen, det är typ det enda hon fick i sig igår och en massa vatten då.
Idag hade hon fått i sig en knäcke och lite mjölk.
Vart inte mycket sömn inatt, erica hostade och frågade efter vatten var 5:e minut typ och det var ju jag som servade henne med det och medicinen då. Men jag fick sova ut nu på förmiddan, väldans skönt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Har det hänt något mellan dig och henka, hoppas att det löser sig gumman! kram Lina

2009-03-18 @ 15:23:52
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Helen

Vill inte snoka men har du det jobbigt och vill prata så finns jag här! Det hoppas jag att du vet! och om du längtar bort från hemmet en stund finns min soffa här, vi kan snacka skit, spela spel och bara umgås. Du är en jättehärlig tjej och jag tycker om dig massor. Hoppas allt löser sig. Jag skulle gärna vilja tips dig om boken " att välja glädje" av Kay pollak, det har lyft vårt förhållande till nya höjder här.

kram

2009-03-18 @ 18:48:54
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0