Telefonkö

Hur kul är det att sitta i telefon kö hos försäkringskassan? typ inte alls. Har precis gjort det, fick plats 188, men gick rätt fort ändå, värsta var nog den gånge jag fick närmre plast 300, det tog ett tag =/
Var tvungen och ringa o kolla när min nästa utbetalning blev, fick ju en idag, men bara för 9 dar, vart ju krångel eftersom jag skulle börja plugga, men platserna var slut, så då var ja ju tvungnen att söka nya dar iallafall, och det är tydligen 5v handlingstid, så nästa blir om 2v, men det är ju lungt, vi har så vi klarar oss.

Stumpan är på dagis igen, sista dan denna vecka. Efter dagis ska vi hem till Helen o Ellinor och hälsa på, ska bli skoj, som vanligt, hon är ju så underbar god den där lilla Helen, och lilla fröken Ellinor oxå för den delen. Erica tycker mycket om Ellinor och pratar massor om henne, hon har sagt att Ellinor är hennes bästa vän <3 Go hon är.

Nehe om man skulle ta o göra lite fiber-havregrynsgröt, så man får nåt i magen, jag bara älskar den gröten. Vanlig havregrynsgröt kan ja inte äta, det bara växer i munnen, denna med fiber är godare, och det är mindre havreflingor i och smakar mer tycker jag.

Sen blir det att ta tag i disken och plocka undan lite hemma.

Och idag blir vår lilla Loke 9 månader!

Kommentarer
Postat av: helen

Gullig du är gumman, jag tycker likadant om dig och barnen!<3

jag tycker oxå bäst om fiberhavregrynen! Den är jätetgod!

kram

2009-03-26 @ 12:19:38
Postat av: tessan

ja kommer inte änns till telefonkö när ja ringer dom, har med fått förlite... ska testa ringa idag igen ....

2009-03-27 @ 07:04:51
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0