Sexpartyt

Ja igår var det dags för sexpartyt, vart dock några mindre än bestämt, men jag tycker det vart lyckat ändå, jag hade dte kul iallafall och jag hoppas de andra oxå hade det. Var Lena från Kondomeri Intima som kom och berättade om de olika grejerna som dom säljer. Hon är verkligen en jättebra säljare, vågar bjuda på sig själv =) Nästa gång hoppas jag hon kan komma oxå, en massa cred till dej Lena =D

Mr.Gustav vart populär här bland tjejerna

Detta är mr.Gustav.


Helen gillade Gustav ;)


Lina och kompisen Gustav


Gustav hade en tuff kväll hemma hos mej hehe.




Fanns en massa godsaker att titta på och leka lite med.

Efter att folket hade gått så blev det jag, helen och jessica kvar, så vi spelade lite fia med hutt, sen kom henka hem och joina ozz, alltså inte i spelet utan bara som sällskap. Helen blev hungrig så henka var snäll och körde oss till max, så vi fick lite mat.
Kl. 5 kom jag i säng, eller klockan var ju 4 egentligen, men ställde ju fram den inatt, det har ni väl inte glömt att göra??

Summa sumarum är att kvällen blev lyckad ändå, hoppas det blir en till snart, Jessica funderar på att ha när hon fyller år, vi får se hur det blir.

Näe nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej iordning, vi ska nämligen ut till strömsfors och gratta svägerskan som har fyllt år..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur har du fått dina små "räknare" längst ned i bloggen? hur fick du in dom där? ;)

2009-03-29 @ 14:48:43
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Helen

Snygga vi är!=D En lyckad fest blev det allt!kram

2009-03-29 @ 16:52:14
URL: http://www.metroblogg.se/pinkisbeutiful
Postat av: Helen

Ja, maten den var allt god den!=)

Jag har fört över pengarna till Jessica nu ifall hon undrar.kram

2009-03-29 @ 19:01:54
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0