Playdate

Idag träffade vi fina Helen o Ellinor, gick en promenad till en lekplats där barnen lekte och vi pratade. Även Loke fick gunga lite och det gillade han, lite roligare att vara ute när det inte är så himla kallt, trodde våren skulle vara på väg, men näe idag kom det mer snö. Vill inte ha mer snö nu, vill ha lite sol och värme.

Annars så har vi vart duktiga och städat idag, men blir att fortsätta lite imorrn, måste svabba golvena och städa gästtoa och badrummet, sen möblera vi om lite i vardagsrummet, så nu ser det inte lika tomt ut i vardagsrummet, vill hitta ett snyggt matsalsbord oxå snart och pengar till att köpa det =D haha.

Nu har de äntligen bytt namn på vår dörr, vi har snart bott här i 2år hehe, bättre sent än aldrig kanske. Henka sa till om kranen igen oxå, de skulle fixa en rörmokare som kommer och byter till en nu blandare istället. Blir en sån där med bara ett handtag på, om ni fattar vad ja menar. Nu har vi en varsin ratt för varm o kallvatten, hoppas det blir en snygg :p men sån tur har man nog inte.




Mina underbara små ungar <3

Fick ltie scrapbook grejer av svärmor i helgen och detta vart det första jag gjorde, vart väl rätt så nöjd



Kommentarer
Postat av: helen

Det var trevligt som vanligt!=)



Hihi, jag är överlycklig över snön här, så lycklig att jag drog ut hela familjen efter middagen vid sju och gjorde snölykta och en snögubbe med morotsnäsa och halsduk och så åkte vi pulka såklart! Jag älskar vintern när det är snö, när det är grått och bara kallt är det inte liak roligt. Men självklart är våren bäst!

Söt Erica var i handuken runt håret!

kram

2009-03-02 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0