Nystädat hem

Jag städade lite idag med, man får passa på när man ändå VILL städa, det är ju inte så ofta det händer längre, det är mer ett nödvändigt måste. Så det blev att plocka lite leksaker, Erica var jätteduktig och plockade upp sina och la in det i sitt rum, tyvärr bara på golvet, men man slipper ju se det i vardagsrummet, blir att hjälpas åt att städa deras rum sen.

Torkade av speglar och fönster där set fanns fingeravtryck, tror inte jag behöver skicka fingeravtrycken till nåt labb, är 99,9% säker på att det är Ericas hihi. Loke når ju inte så högt upp än, men det kommer snart det med.
Dammade gjorde jag oxå, sch avskyr verkligen att damma, men nu är det gjort, luktar gott här hemma nu, luktar såpa, mmm fräscht!

Pratade med henka förut, vid strax innan 11, då hade han vaknat precis, men vissa av de andra sov fortfarande, så han visste inte när de skulle åka, jag hoppas inte det blir det himla sent.

Pappa och Lotta kommer förbi snart och tar en fika, jessica svarade inte, hon kom aldrig igår och hon skulle höra av sig, vilket hon inte gjorde =/ Har folk nåt emot mej eller? Är jag en pain in the ass???


Well, vi ses senare..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tipsar dig som redan är med o tävlar hos mig att Tant dratt igång ännu en tävling:



15.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart15.html



Kika gärna in =)

2009-03-15 @ 18:03:06
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Elin A

Hej hej!

Jaa visst va det gott! Hihi jag skrev fel namn på restaurangen..skrev att den heter texas wild horn! Hehe så kan det gå ;) Låter häftigare med wild, istället för long...ellerhur?

Ha det så bra!

Kram Elin

2009-03-15 @ 20:50:42
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0