Mirrors

Igår kväll när barnen hade somnat så glodde vi på film som vi lånat, såg Mirrors, så äcklig den va, nästan värre än den japanska tyckte jag.Men den var ju jävligt bra tycker jag.

Idag har vi haft besök av sanna o freja, och det syns i rummet haha, så erica har en del att göra sen ;p
Nu glor familjen på Shrek 2, jag ska börja smått med maten, blir bakad potatis, kött, bearnais sås och sallad med fetaost i, mumsfilibabba =D

Båda är utan feber, Loke hade dock 38 inatt, men han behövde ingen alvedon. Inatt hostade han så han kräktes upp en massa slem, usch, men skönt för honom att få upp det.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nu har jag dragit igång en ny tävling o denna gången i samarbete med me&i..ett finfint presentkort ligger i potten:



23.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart23.html



Kika gärna in o ha en riktigt braig dag =)

2009-03-23 @ 10:25:21
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0