Mina stackars sjuka barn..

Idag fick Loke oxå lite feber, lilla killen och hostig och dan. Ringde 1177 och kollade om det fanns nåt till honom men tydligen inte. Men konstigt tycker jag. Erica kunde ju ta ventoline när hon va 10mån, och Loke blir 9mån nästa vecka, borde ju inte va nån större skillnad. Funderar på att ringa dit imorrn och då fråga istället om man kan ge honom sånt, köpte ju en flaska i veckan till erica.

Får se om det blir nån tur till Kumla imorrn, beror på hur barnen mår, hoppas vi kommer iväg, skulle vara så himla skönt. synd man inte är rikare, då kunde jag ha tagit tåget upp själv och sovit över en natt, hade vart skönt.

Kryssningen är inställd oxå =( snyft, jag som verkligen hade sett fram emot den, men vi får väl ta den en annan gång istället. Funderar på om man skulle ta en kväll på Hugo istället med mat och bowling, nån som är intresserad?

Fick hem ett paket idag =D
Vad det är avslöjar jag imorrn hihi..

Ses imorron!

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot

SKUMT! Elliot har fått Ventoline länge! Säker sen han va 4-5 månader.. ja alltså inte hela tiden men i omgångar.. :) RIng och fråga nån annan!

2009-03-19 @ 21:52:25
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej va tråkigt, blev kryssningen iställd. varför? Vet du vad jag tycker du ska göra, ring och prata med dom på läkemedelsupplyssningen 0771-450 450 dom kan mycke mer om läkemedel där än vad dom kan på sjukvårsupplysningen. Hoppas att han blir bättre snabbt! kram Lina

2009-03-20 @ 09:00:04
Postat av: Lina

Hehe det va ja Lina som skrev det innan =)

2009-03-20 @ 09:01:02
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: thess

Joline har vi gett Ventoline till sen hon va några månader gammal.

Kramkram.

2009-03-20 @ 09:51:28
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0