Min lilla kille

Loke ramlade idag och slog i munnen så det började blöda =( Tror det var tandköttet vid tanden som sprack, för hans ena tand sysn mer än den andra, och innan syntes dom lika mycket. Så jag ringde 1177 och kollade med dom, och det var inte så mycket man kunde göra, utan bara ge alvedon typ om han skulle ha ont, men det verkar han inte ha, äter utan några problem. Men vi ska ringa tandläkaren imorrn och få en tid så de kan kolla hans tand/tänder. Jag hoppas de inte blev skadade på nåt sätt.
De öppnar 7 imorrn, så jag ska ringa dit direkt, så man kan komma så fort som möjligt, beroende på när vi ska dit, så funderar vi på att dra till ikea en sväng imorrn oxå, shoppa lite småprylar.

Annars idag så har vi städat, igen, man gör ju inget annat tycker jag. Linda var här en sväng och tog en fika innan hon åkte  hem till Kumla igen. Funderar på att åka upp dit i slutet av månaden, hälsa på och ge Micke en present, han fyllde år förra månaden.

Ska snart slänga barnen i badet, kanske inte bokstavligt, vi får se ;) hehe

Se hur många som ringer soc nu ;p hehe

Kommentarer
Postat av: Lina

Ajaj stackars Loke! Hoppas att det inte vart något med tänderna och bra att han inte verkar lida av det efter! Blev lite chockad är det någons som ringt sos?! kram

2009-03-09 @ 10:31:11
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Usch vad läskigt! Hoppas det gick bra med tänderna.

2009-03-09 @ 16:18:34
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0