Kvällen

Gick förbi pappa och hälsade på efter dagis och vart kvar där tills nu, blev bjudna på käk, alltid lika skönt att slippa lagat mat =D Ska äta där imorrn med hehe, barnen ska ju vara där när vi är på utvecklingssamtalet, och det blir vid den tiden dom käkar så de frågade om vi ville käka där då, när vi ändå skulle va där =D

Erica slockande på 5 sek så fort hon la sig i soffan, lilla gumman, vart nog slut efter dagis idag, hon hade haft det kul iallafall idag och det är ju kanon.


Moa: Jo tydligen en bättre verklighet än dej iallfall. Sålt smöret och tappat pengarna eller? Nåt mer du vill?

Kommentarer
Postat av: Helen

bry dig inte om Moa. Hon måste må jättedåligt själv om hon måste hävda sig själv genom att vara elak mot andra.



Vad är det för fel med drömmar och mål, det måste man ju få ha. Och drömmar går i uppfyllelse om man kämpar hårt för dem!

Kramar/helen

2009-03-25 @ 10:20:31
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful
Postat av: Tette

Jag vill också bo i ett hus. Fast bara ibland. Ibland vill jag bo i lägenhet hela livet och ha råd att åka på semester istället. Fast i min mer perfekta (drömbärld) har jag givetvis råd med båda :-D Haha mkt meningsfull kommentar av mig ännu en gång ^^ Skönt att slippa fixa mat för en gångs skull iaf va :-D Själv måste jag åka och storhandla idag :-S Känns ju kul såhär när alla har fått lön :-S

2009-03-25 @ 18:16:27
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0