Höra av sig eller inte??

Såg bara röstningen i slutet, vart hypernervös när ugglas fick en massa poäng, men som tur så vann hon ju inte, men fattar ändå inte att hon kom på andra plats, vad fan har svenskarna i detta land för musiksmak egentligen? Suck.

Barnen sussar gott nu, börjar bli lite småtrött men det är ingen idé att lägga sig än, bättre att vänta tills man är supertrött.

Skulle bli lite soligt imorrn, se om man ska slita ut barnen på en promenad. Städandet tog jag hand om idag, så det är redan fixat =)

Inte hört nåt från Henka än =( trodde han skulle höra av sig nåt iallafall, messa till honom för ca 1 tim sen, men inte hört nåt, man kanske skulle slå en signal och se så inget har hänt,så att de kom fram till Göteborg oskadda, men vill ju inte att han ska tycka jag är jobbig, jag är ju bara orolig...
Skulle jag åka iväg, så skulle jag iallfall ringa hem och kolla läget, hör lite till god stil tycker jag, men kanske bara jag som är så omtänksam och vill se hur barnen o mannen/frun mår och har det hemma..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman! Ja undrar också hur svenskarna röstar, de va ju ingen låt i top som va bra, jag hade velat att alcazar skulle vinna, men icke. Svenskar har skitsmak haha! Hoppas du får nån sömn inatt utan henka hemma. Och hoppas att han hör av sig också! kram

2009-03-15 @ 00:38:29
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Lillis

Höra av sig tycker jag att man ska göra! Och skönt som FAN att inte Ugglas vann!

2009-03-15 @ 04:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0