Föräldramöte på dagis ikväll

Tisdag idag, och lite finare väder ute, eller ja solen skiner iallafall. Inte kan man dra ut på en promenad för lillkillen sussar i sin säng. Jag har suttit och packat paket som ska skickas iväg, lite kläder jag har sålt på tradera.

Se om dom kommer idag eller inte och byter kranen i köket, sånt som återstå att se.

Ikväll ska vi på föräldramöte på ericas dagis, se vad de har att säga denna gång då, hoppas man får reda på när vi ska ha utvecklingssamtal, skoj att höra om hennes utveckling på dagis oxå. Ska iallafall kolla i henne portfolio, det är alltid lika kul.

Dom står på en hylla på dagis, så även barnen själva kan ta sin bok och sätta sig och titta på korten där i, tycker jag är toppenbra. I augusti blir det att göra en sån till Loke oxå, gud det är ju inte långt kvar tills han börjar på dagis, min lilla kille <3

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas det går bra på föräldrarmötet ikväll. Angående kryssningen, när ska ni åka då? kram

2009-03-03 @ 19:13:46
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa jag kör GI.. :) Tycker det funkar bra. Inte så frustrerande utan man äter så man blir mätt - utan att räkna en massa jobbiga kalorier. hihi



Då e du likadan som mig. Jag ger också upp "eftersom det ändå inte funkar". Men denna gången valde jag att ta hjälp utifrån, så jag nån gång blir av med allt fläsk :P hihi



kram!!

2009-03-04 @ 11:59:55
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0