Varm härlig dag

Idag kom barnens gammelfarmor på besök och lämnade presenter till Loke,han fick en fin slipover och en bodysuit med korta ben med pippi motiv på.
Efter det blev det lite lunch och sen ut i lekparken med barnen, sen tog vi en promenad bort till affärn och handlade lite.

Ikväll ska ja baka jordgubb/rabarberpaj =) mumsigt och somrigt, pappa+ fru och jessica kommer och fikar ikväll.

Imorrn ska vi till carlsbecker och ta Lokes 1-års kort, se om man kanske tar ett kort med båda barnen tillsammans.

Kommentarer
Postat av: helen

hej gumman. Mina pengar på mobilen är slut så jag skriver här och hoppas du läser. Ellinor vaknade med feber idag så vi får hoppa över badhuset imorgon. =( Jag har smittat henne, jag hade feber i lördags och har jätteont i halsen och världens hosta, tråkigt i dte fina vädret men men. hoppas allt är bra med er. kram

2009-06-30 @ 08:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0