Gate upp och gate ner..

ÅH vilket spännande avsnitt det var igår av Desperate housewifes. Hade ingen aning om det var sista och att det dessutom var dubbelavsnitt, blev verkligen en trevlig överraskning =) Satt bänkad framför programmet. Undra vem det var Mike gifte sig med? Jag tror nästan att det är Susan.

Vad tror ni?

Nu får man vänta till hösten igen när alla bra serier börjar igen. Desperate housewifes säsong 6 börjar den 27 september och Greys anatomy säsong 6 börjar den 24 september.

Idag gick vi ner på stan för att köpa gummistövlar till Erica, blev såna här från polarn o pyret


Bild lånad från polarn o pyrets hemsida

Hon blev nöjd med dom till sist. Hon gnällde och sa att hon ville ha rosa stövlar, men de rosa som fanns där var med cyklar på och det tyckte inte jag va snyggt, så hon får nöja sig med dessa.

Gick en långpromenad idag, efter stan gick vi till skatteverket och fixade lite, sen till lokalen en sväng och sen albrektvägen upp och hem. Har ju inga vidare promenadskor så jag har svinont i mina fötter nu =(

Kommentarer
Postat av: Linda o william

jag tror också på Susan!

2009-06-18 @ 07:22:56
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: feztis

Jag såg henke med nån tjej med barnvagn, men tror inte de va du, såg inte ut så :/ Men det kanske de var.. i alla fall så gick ni/dom på albrektsvägen... vi bor ju där.. kommer dock inte ihåg om de var i går eller i förrigår :p Minnet bra men kort haha

2009-06-19 @ 00:03:49
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0