Testa film

Fick ett erbjudande om att testa film gratis i en månad, och under den tiden får man låna 4 filmer gratis, man får ha max 2 filmer hemma samtidigt. Ca en vecka efter jag regga mej fick jag hem de två första filmerna, valde The dark night, och Asylum, blir väl att se dom i helgen.

Sen kan man efter testmånaden fortsätta om man vill, jag funderar på att göra det, ett erbjudande var 2 filmer i månaden för 59kr, helt okej pris tycker jag, men vi får se hur vi gör.

Vill ni oxå testa, så skriv en kommentar och glöm inte din mejladress (syns endast för mej), så kan du oxå på chansen =)

Kommentarer
Postat av: Nicka

Trevlig midsommar till er också : )

2009-06-18 @ 23:03:02
URL: http://www.virrpannatrollstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0