Regniga torsdagen

Fick hem ett trevligt brev i brevlådan idag från Landstinget. Satte med vid köksbordet och öppnade brevet,det var alltså beskedet om mitt cellprov jag gjorde för ca en månad sen, kan ju berätta att jag var beredd på det värsta, men men allt såg bra ut och inga förändringar, jippi =D Gud så himla skönt.

Haft lite kaffesbesök här idag av jessica,pappa o lotta. Spelade lite spel och Nintendo 8-bit, så himla kul ju.
Helen: Ska vi ta en spelkväll hos dej snart igen ;) ?

Loke sover, äntligen, han var hur trött som helst, men vägrade att sova, men med ett slag med stekpannan så slocknade han *obs ja var ironisk ;p* Han somnade så gott tillslut, efter att fått gått in ett par gånger för att at upp nappen och hans giraff som han har slängt på golvet, busungen =)
Han är världens underbaraste kille ändå <3


En gammal bild på honom, med hans älskling i famnen <3

Nehe se när henka behagar att komma hem då, vete fan vad vi ska käka idag..

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Skönt att allt var ok! Det var det här med! :)

2009-06-04 @ 19:42:23
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Helen

ja supergärna!=D har du hittat dina spel? säg bara till när du kan. jag är alltid redo för spel!=)kram

2009-06-04 @ 21:17:22
Postat av: Ulrika

Vad bra o skönt att allt såg bra ut på proverna =)



Ny galen tävling hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2009/06/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



Den som gissar rätt eller närmast på min fråga vinner ett finfint presentkort från en finfin barnbutik =)



Kram

2009-06-04 @ 22:42:28
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0