Min knasiga dotter

Hihi vilka roliga samtal erica och jag har haft under kvällen. Hon har kommit fram till att hon vill ha 3 barn och nu sitter och och planerar vad de ska heta, 3 flickor ska hon ha tydligen ;p
Sen är hon väldans intresserad av vad jag o henka blir till hennes barn och vad Loke blir, vad vi blir om Loke får barn, haha gud va rolig hon är ibland, min lilla knastjej <3

Nu har vi mumsat i oss lite grönsaker och tittat på simpsons, Loke ligger i sängen och babblar emellanåt. Undra om det är nåt bra på tv ikväll?



Det mest intressanta är hur fan jag ska kunna somna sen, har ju så jävla svårt att sova när inte henka är hemma =( Erica lär få sova brevid mej iallafall, så jag har nån hos mej.


Erica mumsar lite grönsaker

Denna kom i brevlådan till Loke idag, ska han få ha på sin vagn. Vet at tmånga är anti mot dessa, men det skiter jag i. Jag vill ha en sån till hans vagn så det så!





Ps. ni glömmer väl inte att ta en titt på mina auktioner på tradera. länk hittar ni till höger  ------->

Kommentarer
Postat av: feztis

vad gott det såg ut, måste jag fixa nåndag hehe, var länge sen man åt grönsaker o dip :)

2009-06-14 @ 13:09:14
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0