God morgon

Fick sovmorgon fram till kl.9 idag, sköönt =D Erica gick upp ca en halvtimme senare, hon var trött idag, somnade senare igår än vad hon brukar göra. Men ikväll blir det tidigt, för imorrn är det dags för dagis igen, efter att ha varit hemma i 2veckor, hon lär nog va slut imorrn när hon kommer hem. Måste ju ringa dagis och säga att hon kommer imorrn.

Usch hade en hemsk dröm inatt =(

Jag var inne i en liten butik, där de sålde lite ljustakar, vaser och blommor och sånt småkrams. Sen efter ett tag efter att jag hade kollar runt lite och stog vi kassan, så sa hon tjejen som jobbade där; - Jaså du har med dej besök ser jag.
Jag vände mej om för att kolla om det stog nån bakom mej och jag tittade utanför men såg ingen. Frågade henne vad hon menade. Då tog hon tag i min arm och ställde oss utanför kassan, uppe i taket fanns en liten butikstv som filmade inne i butiken. Och då såg jag va hon menade. Där stog hon, jag och så hade jag Loke i famnen på bilden iallafall, inte där i butiken. Hon var alltså synsk. Hon sa till mej att Loke låg på gränsen mot döden, han var hemma och hade jättehög feber och höll på att dö flera gånger under kvällen, därav kunde hon se honom i min famn.


Verkligen hemkt var det. Vaknade efter det och kände en klump i halsen och kände att tårarna inte var långt borta. Fick dåligt samvete över att han aldrig fick nån go natt puss, så jag va tvungen att gå in i hans rum att kolla så han andades och allt var okej.

Kommentarer
Postat av: Tette

Men fy! Jag skulle nog inte våga somna om efter en sådan dröm. Allt synskt och spöken skrämmer mig förfärligt mycket... Samtidigt som det är ganska coolt. Men inte i din dröm givetvis! Vilken himla tur att Loke mår bra!!

2009-06-08 @ 10:22:38
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja tack! Vi väntar en till tjej =)

Usch vilken hemsk dröm du verkar ha haft.. läskigt alltså!!

2009-06-08 @ 10:30:37
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja 1 oktober är det beräknat.. Filippa ska hon heta.. har vi sagt från början redan =)

2009-06-08 @ 10:36:55
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/
Postat av: Lillis

Nä, ush, fy fan!

2009-06-08 @ 14:03:13
Postat av: Lina

Usch vilken otäck dröm, hatar när man drömmer så konstiga saker och som dessutom känns så verklighetstrogna!

2009-06-08 @ 17:38:14
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0