En söndag i mitt liv.

Gårdagen blev en besvikelse, ingen som var partysugen igår, så henka och jag satt hemma och drack lite, eller vi var ju nere på klubben en sväng och drack lite, men var väl bara där nån timme eller två.

Idag gick vi till pappa vid 12-tiden då min faster + familj skulle dit och ta en fika, så då passa ja med på att ta en fika, som bestod av jordgubbar, mumsigt.
Sen gick vi hemåt igen och skulle sova nån timme tills pappa och dom skulle komma hit och käka och då ta med sig barnen. men jag kunde inte somna, så jag plockade undan efter oss sen igår kväll och diskade lite, så hörde Linda av sig och ville komma upp en sväng.

Shit idag åkte jag  med Linda för första gången, lite nervigt men det gick ju bra. Hon har ju ändå haft sitt körkort i nästan ett år nu, vi drog till statoil i smedby och hämtade jessica efter hon hade slutat, blev att vi körde in bilen i tvättomaten, då Jessica bjöd på det.

Sen bar det av hem igen, barnen var hemma med micke, pappa o lotta, henka hade hunnit hem igen när vi kom tillbaka, så då blev det läsk till oss barn ;p hehe och kaffe till de "vuxna" ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0