Under en regnig dag läser man böcker.

 Mer regn idag och lite åska och blixtrar, mysigt om man inte är själv hemma hehe.

Vart en lugn dag idag, jessica var här en sväng och hälsade på, haft tvättstugan nu under kvällen, och så har vi spelat lite kort med Erica, finns i sjön blev det, skulle ha spelat yatzy, men har förlagt det nånstans, så jag hittar det inte.

Lyssnat lite på talböcker oxå, började i går.
Ja är ju en buzzador, och då får man prova på lite saker, denna gång fick jag prova på ett erbjudande från Storytel, där jag kan gå in på deras hemsida under en månads tid och får lyssna på hur många böcker jag vill, de finns allt möjligt, från romaner,deckare, tills romantiskt crap ;p hehe.
Jag har börjat på en bok av Martina Haag "I en annan del av Bromma" och "Självkänsla nu" av Mia Törnblom, väldans bra böcker tycker jag.

Vill ni oxå testa på det, så kan man göra det gratis på deras hemsida.





Kommentarer
Postat av: carro

Hahah jag läser I en annan del av bromma just nu! =) Tycker den är väldans bra. Har även nygligen läst självkänsla nu och den var oxå bra.

Vi åker till Astrid Lindgrens värld..

kram

2009-07-08 @ 08:51:39
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: helen

min blogg är uppe.

2009-07-08 @ 09:01:32
URL: http://helenanderzon.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg med självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus

Bra böcker!:)

2009-07-09 @ 09:23:42
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0