Sommar nyheter hos Cocoo

Jag har tillgång till en förhandstitt på sommarnyheterna hos Cocoo, och jag känner för att dela med mej av några nyheter =)

Ett par tuffa örhängen i modell av handklovar,165 kr/st. Fler modeller finns på cocoo.se




Supergulligt halsband med luftballong och nallebjörn, 295 kr/st





Härliga örhängen med fjädrar i sprakande färger! 175 kr/st. Fler färger finns på cocoo.se

Just nu kan ja även erbjuda er som läser min blogg att få 15% rabatt på din order om du anger rabattkoden bloggspecial. Det vill ni väl inte missa, så passa på  nu, rabatten gäller fram till 28juli 2009

Kommentarer
Postat av: Pernilla bride to be

Hahaha, ja den kanske har funnit ett tag, men det var den första vi fick, jag trodde den var totalt ny, emn efter flera kommentarer har jag nu förstått att den funnit ett tag, och slutsatsen blir väl att jag endast handlar med kort =) Kram

2009-07-06 @ 13:49:14
URL: http://piii.blogg.se/
Postat av: Pernilla bride to be

Svar:

Jo tanken slog mej att ha det som ett "vinhänge" men det blir merjobb och sen vill jag ha namnena ganska högt då det komemr lig´ga massa andra saker på bordet, men tack för tipset! =) Kram

2009-07-06 @ 13:51:39
URL: http://piii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0