Snabb leverans

Igår bestämde jag mej för att lägga en beställning hos Cocoo.se och det blev dessa fina örhängen



Bild lånad från cocoo.se

Snacka om att jag blev väldigt förvånad när jag fick paketet i brevlådan idag, snacka om snabb leverans!
Tack så mycket Cocoo för den snabba leveransen!
Sånt tycker jag är kanon när man beställer, så man slipper vänta flera veckor på nåt man vill ha. Många tummar upp!!

Fick med en liten surprice oxå som jag tänker lotta ut här på bloggen.
Så håll utkik för ikväll tänker jag lägga upp en tävling här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Linda och William

Kul att det gick så snabbt! Då blir man glad:)

2009-07-15 @ 20:06:58
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0