Rensning bland kläder

Idag var ja tvungen att ringa försäkringskassan då jag inte har fått nån utbetalning av min föräldrapenning,ringde 3-4 gånger och då fick jag inte ens hamna i kö, sista gången jag ringde kom ja på plats 209, så fick ju sitta och vänta ett tag, men nu är det fixat och mina pengar kommer förmodlingen nån gång under veckan.

Har gått igenom Lokes kläder lite med, rensade ut lite som var för smått för honom, och gick igenom en kasse med kläder som jag fick av mamma i våras, och där hittade jag en hel del byxor till Loke i stl.86, så ska tvätta upp dom och lägga dom i hans låda, hittade oxå ett par regnbyxor så det är ju kanon, behöver jag ju bara köpa en regnjacka till honom. Har funderat på en regnjacka från pop, men det såg ut som om det bara var knappar på jackan, vill nog gärna ha med dragkedja på, så vi får se om det bli därifrån eller om det blir lindex.

Imorrn blir jag o Loke ensamma hemma, henka ska iväg, och erica blir hämtad imorrn bitti. Mer får ni veta imorron =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0