Raining monday

Regn, regn och åter regn, men jag klagar inte, skönt med lite regn och lite svalare temperaturer, både jag och naturen behöver det hehe.

Idag kom mamma förbi på en kopp kaffe under sin lunch och snackade lite skit. Pratade lite om vad Freddie önskar sig när han fyller, kläder och sängkläder med Batman, men hittar inget på nätet. Så har ni tips, länka gärna.
Eller om ni har tips på vad man kan köpa till en kille som fyller 6år.
Alltså fattar inte att han redan fyller 6år, och börjar skolan, ja alltså inte i första klass utan i 6-årsgruppen, men de har flyttat den delen till skolorna nu här i stan, så alltså börjar han i skolan, fattar ni? ;p

Jag kommer fortfarande ihåg hans förlossning, jag och min ena syster var ju med, ja nästan hela tiden, inte just under själva krystandet, men innan och efter, nåt man aldrig kommer att glömma!


Sanna och barnen kom förbi och tog en fika och lekte lite, vart en hel del skitsnack som vanligt =) alltid lika skoj, annars har vi bara slappat idag, skönt det med ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0