Poolparty och smultronstället

Jag lever, än så länge ;p

Igår spenderade vi dagen ute i Fyrby med Helen och Ellinor, jättetrevligt, åt lite mat där och barnen badade i princip hela tiden vi var där, Loke ville dock bara ta ett dopp, han tyckte det va lite kallt. Sen sov han gott där ute, Ellinor var snäll och lånade ut sin vagn så Loke kunde mysa lite i den, bara han inte blir bög nu, eftersom han sov i en rosa vagn* ironi* haha!

Innan vi åkte dit så tog vi en tripp in på ica maxi, under tiden lämnade vi tjejerna i lekhörnan de har där,och det gick jättebra, de hade hoppat och lekt, ritat lite och tittat på Horton, så smidigt att de har såna ställen, om barnen är bökiga i affären.

Kom hem vid 20-tiden, gav Loke välling och la honom i sängen och han somnade på stört, även jag var trött redan då, men höll mej vaken till 22,30 iallafall innan jag la mej. Erica och jag tog lite mackor och te när vi kom hem,erica drack mjölk dock, trodde hon skulle somna direkt när vi kom hem, eftersom hon somnade på bussen hem, men icke, somnade strax efter 21 tror jag.

Fick sova till 10 idag, sköönt!
Barnens farmor ringde förut och frågade om vi ville följa med till smultronstället, och det hade ju vart trevligt, men jag vet inte alls hur man sätter fast Lokes bilstol i bilen, så jag sa att hon kunde ju ta med sig erica iallafall, så nu har de åkt iväg, tror dom skulle käka nåt oxå, får se när hon kommer hem sen.
Loke har lagt sej och sovit igen, en liten tröttis, han gick och hämtade sin napp och sitt gosedjur, ett tecken på att han är trött, han ser ju bara så himla gullig ut när han går omkring med sin lilla giraff  <3

Jaha vad ska ja hitta på nu då? Blir väl att sitta här eller lägga sig på soffan och slö glo på tv, skönt att bara ta det lite lungt, tvätten tog ja hand om igår kväll, och disken tog ja med igår innan vi drog, så den behöver ja inte oroa mej för..

Pratade med henka igår kväll =) De öste ner där nere haha, rätt åt dom ;p Han drack lite öl  och festade han hade blivit uppgraderad inom klubben, så snart har han ryggmärke oxå och är då fullvärdig biker typ hehe.

Imorrn kommer han hem, hoppas tiden går fort, saknar ju honom..
Fast det gick rätt så bra att somna utan honom vid min sida, men erica får sova inne hos mej hela helgen =) Alldeles själv skulle jag inte kunna sova, men sov lite oroligt, vaknade ett antal gånger under helgen.

Kan ju avslöja att när jag hade en egen liten etta, för flera år sen, så kan ja räkna de gånger jag sov där på 2 händer haha, alltså inte ens 10ggr så jag där själv, antingen sov man hos mamma eller borta hos andra eller hade besök ;)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0