Jag utmanar dej!

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen i ca 5-30 sek sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!


1) Jag heter: Lillemor
2) Jag gillar: Pappa
3) Jag hatar: Janne
4) Jag är kåt på: Robin
5) Jag är verkligen super kär i: Linda hem
6) Snyggast i världen: mamma
7) Fulast i världen: eva mobil
8) Äckligast i världen: Lottas morsa
9) Muppigast i världen: Buss
10) Tråkigast i världen: Lillemor
11) Jag ska satsa på: Peter.B
12) Bästis: Jessica mobil
13) Jag vill ha sex med: saldobesked
14) Hatar jag mest: Lina
15) Jag har en hemlighet med: sanna
16) Jag skäms över: carro mobil

Jag utmanar alla som vill!

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Julia va typ 4½, tror jag. Hon skulle först gjort det som 4-års present men då vågade hon inte... Så ja, typ 4½. Det gick sådär... Vi hade köpt bedövningssalva på Apoteket men den hade inte verkat ordentligt på första örat, då blev hon lessen. Sen på andra kände hon ingenting, sa hon. Hoppas allt är bra med er...

Kram

2009-07-23 @ 15:06:16
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Aromboden.

Där du kan vinna kaffe,te & krydda



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-kaffetekrydda.html



Var gärna med =)

2009-07-23 @ 17:05:47
Postat av: Lillis

Haha ;)

2009-07-25 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0