God morgon på er

Eller god middag kanske, vaknade för ca en kvart sen =D Var upp ens väng vid 7 tiden då Loke vaknade, gav honom välling, sne somnade han om, ingen idé att sitta uppe själv då, utan la mej igen, Erica hon sover fortfarande, en tröttis idag.

Händer idag då? ingen aning, måste diska iallafall, har världens berg med disk, kunde inte diska igår kväll, då det åskade, så blir att ta den idag. Kanske passa på att ta en promenad med barnen sen, om vädret håller, ska bli regn idag med, men frågan är när.
Jessica kommer hit sen på em/kvällen, hon ska få klippa Lokes hår igen, växer fort ju, det har han nog ärvt efter mej, likadant med ericas hår, man kanske skulle passa på att toppa hennes hår oxå. Luggen ska växa ett par cm till, sen kan hon nog ha den bakom öronen,smidigt =)

Henka är iväg och jobbar, han ska testa på att köra cementbil, han ska ev ha sommarjobb där, sen nästa vecka, ska han åka med en annan kille till sthlm för att se hur den turen går, sen ska han själv köra till sthlm fram och tillbaka i veckorna.

Kommentarer
Postat av: helen

hej gumman! Har inga pengar på mobilen.... har varit i fyrby hela dagen....Den 18 jobbar jag, är inte hemma först tidigast halv sju ochs en ska jag upp och jobba dagen därpå med. Så jag kanske är för trött då. Skulle passat bättre om jag hade varit ledig dagen efter. synd, hade varit jättekul annars.kram

2009-07-08 @ 23:41:06
Postat av: thess

Jaa har sån lust att börja handla lite saker, finns så mkt sött att man knappt kan hejda sig =D

Nu ska jag krypa ner under filten & läsa min bok. KRAM

2009-07-09 @ 11:38:05
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0