Ensam hemma

JAha då är man gräsänkling hela helgen och ska vara ensam med barnen hela helgen, henka har nu dragit till Simrishamn på nån mc-träff och kommer hem sent på söndag kväll, skitjobbigt tycker jag, men men bara att bita ihop.

Igår höll jag på att få ett nerv sammanbrott pga av barnen,så ja hoppas de är snällare mot mej under helgen, annars vete fan om jag står ut.

Önskar man hade körkort och bil, så man kunde ha kommit iväg lite, kunde man ha åkt ut till mamma och grillat ikväll, men blir att va hemma hela helgen, max att man går ut till en lekpark eller på en promenad.

Vi ses, om jag överlever dagen...

Kommentarer
Postat av: Helen

Du överlever, jag lovar, annars är du den första mamman i världen som två barn lyckas ha ihjäl!;P kram

Ps: Kan ni inte ta bussen till din mamma?

2009-07-17 @ 09:25:14
Postat av: Lina

Jag vet så väl hur det är när tålamodet inte räcker och barnen gnäller, bråkar och allt vad dom nu har för sig. Inte roligt att vara ensam då. Hoppas helgen går fort och att du överlever! Kramar

2009-07-17 @ 16:13:26
URL: http://linapralina.blogg.se/
Postat av: Tess

Visst är det jobbit att vara ensam med två små ibland. Julia kan vara som 5 små, bara hon. Men som du sa - bara att bita ihop. Ni överlever nog. =) Ha det så bra! Kram

2009-07-17 @ 21:10:58
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0