En ny skön vecka

Är väl något utvilad idag, men hade ju gärna fått sova några timmar till ;p hehe, men jag är uppe och så är även barnen, henka med men han har ju redan dragit, och honom ser vi inte förrän i eftermiddag, efter kursen har han körlektion, för på torsdag gäller det, då har han uppkörning på mc, han lär nog klara det tror ja.

Fast det är väl med blandade känslor, visst kul för honom, men det lär ju innebära att vi kommer se honom mindre och mindre här hemma under tiden man kan köra hoj ute =/ men men är väl bara bita ihop och se glad ut, inte minst för barnens skull. När ja kommenterar detta, så säger han åt mej att jag oxå får skaffa nån hobby, aa visst, men när ska ja ha tid med det? Kan ju inte dra när han är iväg och när han är hemma vill ja ju gärna umgås som en familj, man får ju liksom passa på då när han är hemma, alltså finns det ingen tid över för mej för en hobby.


Men skitsamma..näe fixa lite frukost till barnen och sen bege oss ut till lekparken, finns inget annat skoj att hitta på..

Kommentarer
Postat av: Helen

Vi ses inte så ofta här heller. Jag jobbar hela tiden och är ledig om helgerna. Så vi ses när jag kommer hem halv sju och då är jag för trött för att orka vara social. Men vi tar oss båda tid att göra något själva utan barnen. jag har min ridning och han träffar sina kompisar då och då. Jag gillar att bara dra iväg själv ibland och träffa mina kompisar. nu på sommaren är det skitmysigt att sitta nån ljummen kväll på en uteserving nere på stan och bara snacka skit. Jag tycker man får försöka göra både och. kanske bestämma en dag på helgen som ni gör något hela famlijen. Och sen kan ni bestämma en varsin dag i veckan som ni får göra vad ni vill för er själva. jag hittar mer än gärna på något med dig utan barnen snart, med barnen också såklart nån dag. kram

2009-07-13 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0