Tjejkväll + Ericas första klippning

Hej igen, saknat mej? hehe Vårt internet har strulat, men nu funkar det igen =) jippiii =D

Gårdagen då, robin och freja var här och hälsade på, efter ett tag kom även Sanna hit, satt och snackade lite skit.

Efter det blev det lite städning och matlagning, sen vid 19 tiden drog jag hemifrån för att spendera kvällen med Helen, hade en superrolig tjejkväll där hon och jag. Drack lite goda drinkar, spelade tv-spel och pratade om en massa olika saker, kortfattat sagt så hade jag det superkul, så det får vi göra om snart =)

Idag var jag hos frisören med Erica för första gången, gick hur bra som helst, satt still hela tiden, enda var att hon böjde på huvudet ibland åt fel håll och vid fel tidpunkt, men frisören var bra så resultatet vart oxå bra. Sen fick hon lite färg i håret, fick välja mellan blå, rosa och röd, och Erica valde blått, så hon fick lite blåa slingor i håret =)
Sen för att hon va så duktig så fick hon välja en tidning i kiosken, lite uppmuntran för att hon var så duktig och att jag var stolt över henne =)


Fick inga bättre bilder, ny chans imorron kankse =)


Dreggelpelle men underbar söt ändå <3

Kommentarer
Postat av: helen

det var verkligen jätrtekul!=) söt hon blev!hoppas det går lika bra för oss idag hos frissan...kram

2009-01-21 @ 08:40:22
Postat av: Lina

Kul att det gick bra hos frissan, första gången är jättesoeciell ju =) Hon ser jättefin ut! Kram Lina

2009-01-21 @ 11:27:50
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Linda o william

Vad kul att det gick bra hos frissan och vad bra det blev! Jag är ju tacksam att det går bra på frissan för William med för jag tänker inte karva i håret själv:p Kram!

2009-01-21 @ 19:31:40
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0